تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, | 1:21 | نویسنده : °•شبگرد شعرها•°

اشك هايم

نگاه هايم

حرف هايم

نه هيچ يك اثري نداشت

همه بي اثر بود

مي رود بدون نگاهي

و من فكر مي كنم و به ياد مي آورم

روزي را كه گفت:

من هستم

تو هم باش

نگاهي مي كنم

من هستم اما او......

مي نشينم در كور سوي  كوچه ي تنهايي

روز ها به شب شب ها به انتظار

گذر زمان . . .

گذر عمر . . .

گفتند چون مي گذرد غمي نيست

گذشت اما با غم

گفتند اين نيز بگذرد

گذشت اما به سختي

حال چه كنم . . .؟

به چه شوقي

 به چه اميدي

گذر عمر را تماشا كنم . . .؟

در انتهاي كوچه ي تنهايي



نظرات شما عزیزان:

artin
ساعت1:10---23 فروردين 1392
عااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااالی عشقممممممممممممممممممممممممممم ممممپاسخ:مییییسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دوصفر هفت
  • قالب پرشین بلاگ