تاريخ : جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, | 12:19 | نویسنده : °•شبگرد شعرها•°

142089.jpg

هست و نمیدونم چرا زندگیم اینجوریه دلواپس اونم اونی که پشت این دوریه دیگه نمیتونم دیگه خنده هامم زوریه
از کسی پنهون نیست توی چشمای من خواهشه هیشکی مثل اون نیست دل من با خیالش خوشه گفتنش آسون نیست این جدایی منو میکشه
اینجاشو ننویس خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم با چشمای خیس خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست ... خدا میدونه ... خدا میدونه ... خدا میدونه دلتنگشم
میره نفس هامو دارم از همه چی سیر میشم خالیه دستامو بازنده ی تقدیر میشم دیده عکسامو نمیدونه دارم پیر میشم!
از کسی پنهون نیست توی چشمای من خواهشه هیشکی مثل اون نیست دل من با خیالش خوشه گفتنش آسون نیست این جدایی منو میکشه
اینجاشو ننویس خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم با چشمای خیس خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم دست خودم نیست ... خدا میدونه ... خدا میدونه ... خدا میدونه دلتنگشم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دوصفر هفت
  • قالب پرشین بلاگ